هارد سرور چیست و چه مدل هایی دارد
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هارد سرور HPE 2.4TB DS یکی از تولیدات کمپانی بزرگ HP، بوده که به تکنولوژی Smart Carrier مجهز است. این تکنولوژی که جز موارد امنیتی است، کمک می‌کند تا وضعیت و سلامت هارد درایو توسط چراغ‌های LED گزارش داده شود و قبل از آسیب احتمالی، اقدامات لازم صورت گیرد. هارد دیسک 2.4TB SAS 12G 10K DS ، از خانواده هارد دیسک‌های HPE Server Enterprise بوده و برای پردازش تراکنش‌ها، برنامه‌های کاربردی، پایگاه داده، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و محاسبات با کارایی بالا گزینه‌ای ایده‌آل است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد هارد سرور با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور HPE 2.4TB DS مجموعه‌ای از راه حل‌های سفارشی را ارائه می‌دهد، که باعث می‌شود کاربران بتوانند به 2.4 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دسترسی داشته باشند. این هارد سرور HP ، برای افزایش عملکرد از آخرین رابط 12G SAS پشتیبانی می‌کند.

هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K SFF DS، با فرم فکتور 2.5 اینچی یا همان SFF تولید شده است و برای انتقال اطلاعات از سرعتی معادل 12 گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند. می‌دانیم که هارد دیسک (Hard Disk Drive)، به اختصار HDD نامیده می‌شود، مانند هارد‌های SSD یک قطعه سخت افزاری سرور است که برای ذخیره کردن اطلاعات و داده‌ها به کار برده می‌شود. هارد سرور HP 2.4TB 10K با پارت نامبر 881457-B21 مناسب سرور‌های سری پرولیانت نسل Gen10، Gen9 و Gen8 اچ پی است. در ادامه به معرفی و بررسی هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی می‌پردازیم.

مشخصات فنی هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K DS

  • سرورهای سازگار با هارد سرور HP 2.4T
  • سرور HP ProLiant DL380 G9
  • سرور HP ProLiant DL360 G9
  • سرور HP ProLiant DL380 G10
  • سرور HP ProLiant DL360 G10
  • خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K 12G SFF

با خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، شما به یک فضای ذخیره سازی که دارای تکنولوژی DS است، دست خواهید یافت. جالب است بدانید که تکنولوژی Digitally Singed Firmware (DS) ، از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری کرده و با استفاده از فناوری رمزگذاری دیجیتال مانع از حملات مخرب به داده و اطلاعات می‌شود.

هارد سرور اچ پی 2.4TB SAS 12G 10K SFF ، که از جمله هارد دیسک‌‎های سری اینترپرایزری است، دارای سرعت چرخش 10K بوده و از اینترفیس SAS استفاده می‌کند که توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را به طور همزمان داراست. هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی با قابلیت Hot Plug طراحی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد، در زمان روشن بودن سرور HP ، برای تعویض و نصب هارد جدید اقدام کنند. سرعت انتقال داده همانطور که اشاره کردیم، 12 گیگ بر ثانیه بوده و با سرعت چرخش دیسک 10K عملکرد ایده‌آلی را برای سرور فراهم می‌کند.

در سیستم‌های کامپیوتری خانگی یا دسکتاپی به دلیل آنکه تنها یک کاربر در حال استفاده از سیستم است، شاید نیاز به حافظه‌های ذخیره‌سازی با ظرفیت و سرعت خواندن و نوشتن بالا احساس نشود، اما در سرور‌ها چون کاربران هر لحظه در حال ارسال اطلاعات هستند، باید توانایی دریافت، ارسال و ذخیره سازی این حجم از اطلاعات وجود داشته باشد. خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، باعث می‌شود به یک هارد دیسک با قدرت و سرعت بالاتر از هارد دیسک کامپیوتری دسترسی داشته باشید.

این هارد سرور اینترپرایزری 2.4 ترابایتی ، به گونه‌ای توسط کمپانی Hewlett Packard طراحی شده است که عملکرد بهینه را برای استفاده در سرور‌های HPE ارائه دهد. این هارد‌ها برای از بین بردن ناسازگاری‌های سیستم عامل‌ها و O/S تحت یک سری فرآیند صلاحیت شدید قرار می‌گیرند. هارد دیسک HPE، برای به حداکثر رساندن عملکرد و سازگاری سرور‌های پرولیانت Rack و Tower، خانواده Apollo و پلتفرم‌های Blade و Synergy طراحی شده است. قابل ذکر است که هارد دیسک HPE 2.4TB DS با سایز سکتور 512 تولید شده است.

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS ، با توجه به اینکه فضای مناسبی را برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین با سرعت چرخش 10K دور در دقیقه، سرعت خواندن و نوشتن را افزایش می‌دهد، برای سطح کاری Enterprise مناسب خواهد بود. پیشنهاد ما به شما برای خرید این محصول سایت و فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان است. مسلماً مهم‌ترین بخش برای ادمین و مدیران شبکه حفظ اطلاعات و برقراری پایداری و امنیت داده‌هاست و این مهم زمانی میسر می‌شود که فضای ذخیره‌سازی و یا همان هارد HDD از منبعی معتبر خریداری شود و کالای اصل در سرور مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر هارد سرور اچ پی، امکان خرید سایر تجهیزات و قطعات سرور HP نیز برای مشتریان عزیز، در فروشگاه آنلاین ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است. می‌دانیم که نمایندگی سرور HP، در ایران به دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت نخواهد داشت، به همین دلیل باید خرید تجهیزات سرور اچ پی را از فروشگاهی معتبر و با سابقه انجام دهیم.





:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: